If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Абсолютно идентични показатели с моята, аз го бях засичал 7,7
Какъв обичаен маршрут и по кое време?
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Имаше 1 тема за техники да свалиш разхода , ама немога да я издрия и викам да питам , тук , ако ускориш до 70 км/ч примерно и дадеш свободна , и така , дали ще се вдигни/намалее разхода, защото мен примерно много ми харесва как ускорява колата и доста често си и давам малко жеги я на 2ра я на 3та и после свободна, или е по-добре да кача 4та?
Поздрави.
Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank
ако ускориш до 70 км/ч примерно и дадеш свободна , и така , дали ще се вдигни/намалее разхода, защото мен примерно много ми харесва как ускорява колата и доста често си и давам малко жеги я на 2ра я на 3та и после свободна, или е по-добре да кача 4та?
Поздрави.
По мое мнение, при ситуацията която описваш, ще е най добре след ръчката на 2 и 3та, просто да отпуснеш газта ако си към 3-4-5к обм, тъй като тогава екуто резва бенза към ижекторите.......иначе ако освободиш ще цъка бенз заради празния ход......доколкото виждам показанията на ламбадата през LC1, ако на 4к обм пусна газта, бенза в сместа изчезва, и някъде към 1500 - 2к обм екуто отново почва да впръсква, макар че има някаква зависимост между тия процеси, която все още не мога да определя точно......но пък ако от друга страна на скорост колата спира по бързо, и ако си по голямо нанадолнище си по на сметка да освободиш, тъй като колата ще мине повече по инерция.......селективни моменти са тва......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
По мое мнение, при ситуацията която описваш, ще е най добре след ръчката на 2 и 3та, просто да отпуснеш газта ако си към 3-4-5к обм, тъй като тогава екуто резва бенза към ижекторите.......иначе ако освободиш ще цъка бенз заради празния ход......доколкото виждам показанията на ламбадата през LC1, ако на 4к обм пусна газта, бенза в сместа изчезва, и някъде към 1500 - 2к обм екуто отново почва да впръсква, макар че има някаква зависимост между тия процеси, която все още не мога да определя точно......но пък ако от друга страна на скорост колата спира по бързо, и ако си по голямо нанадолнище си по на сметка да освободиш, тъй като колата ще мине повече по инерция.......селективни моменти са тва......
Ужасно точни са ти наблюденията От 2000 оборота надолу започва да пръска отново Но дали ще освободи или ще върне газта едва ли ще има разлика в икономията. Тъй и в двата случая се впръсква долу горе еднакво количество гориво. Икономия може да получи на дълъг път. Ако кара на 5-та и се засили и просто си махне крака от педала и се намира на над 2000 оборота. Тогава с леко надолнище е най-икономично Всъщност тогава и само в този случай може да се окаже, че разхода е 0.0 л/км
Ест. тук маперите могат да се изкажат по-точно ако греша
Имаше 1 тема за техники да свалиш разхода , ама немога да я издрия и викам да питам , тук , ако ускориш до 70 км/ч примерно и дадеш свободна , и така , дали ще се вдигни/намалее разхода, защото мен примерно много ми харесва как ускорява колата и доста често си и давам малко жеги я на 2ра я на 3та и после свободна, или е по-добре да кача 4та?
Поздрави.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38475
Ако изръчкаш на 2ра или 3та дали да освободиш от скорост зависи от това какво ти предстои да правиш. Ако ти предстои светофар скоро и трябва да спираш си стой на предавката и остави колата да сваля скоростта си докато е в обороти. Ако пред теб няма изгледи да спираш скоро и искаш да минеш максимално голяма дистанция, то тогава изключваш от скорост... Това е горе долу принципът
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38475
Ако изръчкаш на 2ра или 3та дали да освободиш от скорост зависи от това какво ти предстои да правиш. Ако ти предстои светофар скоро и трябва да спираш си стой на предавката и остави колата да сваля скоростта си докато е в обороти. Ако пред теб няма изгледи да спираш скоро и искаш да минеш максимално голяма дистанция, то тогава изключваш от скорост... Това е горе долу принципът
Конкретно на 2.0 ТС ЦФ3 пръскането започва отново при 1500 оборота. Тва със FiatEcuscan програмката е проверено.
Проверено и неточно. Само ще кажа, че първо за цел и над всичко на ЕКУ-то е да работи двигателя. Последно по степен на важност му е да праща данни по диагностичната линия.
Незнам при ЦФ3 как е. Ма на колегата 2.0 ТС-а му е ЦФ2.
Ежедневно, по цял ден, без определен маршрут. Не съм наемен служител и не ходя всеки ден по един и същ маршрут на работа.
Само дано не прочете Пламен Петков, че мислех да се поебавам с него в другата тема.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Проверено и неточно. Само ще кажа, че първо за цел и над всичко на ЕКУ-то е да работи двигателя. Последно по степен на важност му е да праща данни по диагностичната линия.
Незнам при ЦФ3 как е. Ма на колегата 2.0 ТС-а му е ЦФ2.
Е да естествено... бави ги малко данните, но не чак толкова че да паднат 500 оборота ... пък и точно кът-офа не е трудно да се усети и без лаптоп.... просто си има 1 леко "чукване",пак казвам в случая с моята кола ЦФ3 - към 1500...
Е да естествено... бави ги малко данните, но не чак толкова че да паднат 500 оборота ... пък и точно кът-офа не е тдудно да се усети и без лаптоп.... просто си има 1 леко "чукване",пак казвам в случая с моята кола ЦФ3 - към 1500...
Може. Ти си с друго ЕКУ и друг софтуер. Не споря
Иначе 500 оборота можеш да ги изгубиш много лесно с лаптопа особено ако гледаш повече от 2 параметъра едновремено. Примерно пусни да гледаш обороти, управление на инжектори и да речем ламбда. И гледаи какво се случва с оборотите. падат или се двигат през около 400 да речем да е кръгло число. Сега друго е ако гледаш само обороти на хай резолюшън и да ги гледаш само тях, тогава ги показва примерно през 50 Незнам с ФиатЕкуСкан как е, но дори и с Тексата през блутута ми ги дава такива забавяние или направо пропуски на отчитания когато наблудавам повече от 4 или 5 параметъра. С нея примерно обикновено наблюдавам повече и от 5, 6 или 8 едновременно когато не ми е нужен резолюция. Та напълно е възможно това което казвам.
Като закача алфадиаг-а и тръгна да карам с него ламбдата примерно започва да ми показва 0,1 волта чак 3, 4 секунди след като съм върнал педала на газта и то гледам примерно само нея или нея и афм.
Comment